Andra natten.

Har gått bra, han är mycket piggare nu. Förstört tratten en del med, så den är såååå fint ihoptejpad.. funderar på att sätta silvertejp runt hela skiten, så kanske den håller bättre :P 


Ingen feber idag heller. Var lite skorpigt runt dränhålen, men var lätt att tvätta bort. Svullnaden kändes mycket mjukare idag, kände nog mest bara dränet när jag massera ut vätskan. Men det ser rent och fint ut. 

Liam sköter sig så himla bra! Visst, man ser att han inte vill.. men ändå så ligger han bara där på golvet och låter mig göra det jag måste. 
 
Dock lite orolig över att han kanske kan få våteksem.. det är ju aldrig torrt typ runt där det är rakat, eftersom jag smörjer in med vaselin och spolar morgon och kväll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback